Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-12, 23:02   #15446
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Matmomsen, her.

hvis man forbrenner 2000kalorier og spiser 1500kalorier vill man gå ned i vekt. selv om de 1500 kaloriene er fra rent sukker?

Jeg vil tro at om du skal spise 1500 kalorier fra rent sukker (altså 1,5 KILO sukker) så vil du kaste opp og/eller få diare og dermed vil du ikke ha 1500 kalorier fra rent sukker i kroppen.
Jeg vil også tro at musklene dine vil visne vekk fordi du trenger proteiner til vedlikehold og bygging av muskler, og 1 gram protein er 4 kalorier. Videre trenger kroppen vår en del fett, og 1 gram fett er 9 kalorier.

Men rent teoretisk, om man ser bort fra alle problemene du vil få med og leve på bare karbohydrater, så vil jeg tro du går ned, men på en særdeles lite behagelig eller sunn måte........