Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-12, 23:10   #360
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

... Har nettopp, i mangel på noe bedre, lest "Veronika må dø". Alle Coelho-fans, tilgi meg, men jeg ble atter minnet på hvorfor jeg alltid får lyst til å gi han en smekk i bakhodet hver gang noen prakker på meg noe av disse såkalte livsvisdommene hans. Makan til oppskrytt mann med sans for selvfølgeligheter og styltete dialog! Grrrr!

Men jeg har også lest "Bunny Monro's død" av Nick Cave nå i ferien. Fin! Og ganske så festlig! På ingen måte noen tungvekter, men bød likevel på noen bevegende skildringer av mannlig tristesse og komikk. *Host*, jeg lurer på hvor mange ereksjoner/halvereksjoner som er beskrevet i den boka ...

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥