Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-12, 21:34   #599
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Heisann;og hjertelig velkommen "tilbake" til alle kjente. Her er det "øppen dør" for alt; så kom med det som utfordrer hverdagen! Og det som gir energi! Veldig leit å høre om svigerfaren din Festina!

Jeg har ingen diagnose i forhold til fibromyalgi eller lignende, men når jeg kjenner på kroppen så lurer jeg litt noen ganger da.... Men dette kostholdet har hjulpet meg veldig, ved at jeg har mye mindre "vondter" i ledd og muskler. Å få en skikkelig utredning tror jeg er lurt; egentlig bør en ikke se på pengene når det gjelder helsa si....

Etter jeg kuttet ut alt jeg spiste bare litt av, og som jeg egentlig ikke tålte er jeg blitt enda bedre. Merker veldig godt om jeg spiser noe jeg ikke burde hatt i meg - som f.eks pepsi max..... Det finnes ingen alternativ brus for meg; jeg velger da heller bris/farris/vann. Som jeg skal gjøre (igjen) nå når siste flaske er borte til uka.

Veiedag i går; 78,2, dvs ingen endring siden noen uker siden. Men har kommet meg ned igjen; må skjerpe meg nå. Bare tre uker til ferietur og målet om å ha mindre hengedissemage.... Var og kjøpte bikini i dag; fyttirakkern for en drittgreie! Blir så veldig påminnet at jeg ikke liker kroppen min

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Sist redigert av Tarato : 23-06-12 kl 21:42.
Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat