Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-12, 13:44   #596
Festina lente
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 56
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Hei igjen!
Måtte bare ta meg i nakkeskinnet og komme meg inn igjen her..... har hatt en svært utfordrende periode både med oppussing av hus, jobb og død i familien (svigerfar). Dette har resultert i full kræsjlanding på kostholdsfronten og manglende mosjon...... Dette et i imidlertid INGEN unnskyldning - det skyldes kun min egen latskap og manglende motivasjon

Sliter fortsatt med kroppen og har "vondter" over alt. Begynner å lure på om det kan være noe mer alvorlig enn bare dårlig form. Verker i ryggen og i alle ledd, og de skremmende ordene fibromyalgi og revmatisme kommer oftere og oftere inn i tankene mine.... Det er jo ikke naturlig at en 42-åring skal ha vondt et sted hele tiden, eller

Har vært inne på sidene til Spis deg slank og tenkte jeg skulle forsøke det når ferien begynner. Hvis jeg fortsatt verker i alle ledd etter noen uker på strikt lavkarbo vurderer jeg å ta en tur til Volvat el.l og få tatt det som et mulig av prøver. Det kan jo ikke fortsette slik! Så får det heller koste det det vil, er for ung til å tulle med helsa mi.

Beklager å belaste dere med mine bekymringer - det var ikke meningen å bruke dere som "søppelbøtte". Men jeg kjenner at det hjelper og "forplikter" å ha "skriftet" het inne Håper jeg kan være til hjelp for dere senere :-)

Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat