Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-12, 17:36   #10
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Jeg trenger sårt noen tips...

Opprinnelig lagt inn av SineK, her.

Og må legge til at grunnen til at man også kanskje ikke kommer igang er de gjentatte nedturene... Skulle ønske det fantes en "coach" innen lavkarbo jeg kunne skrive til for råd, tips og motivasjon...

Når jeg gikk på easy life ble veilederen skuffet over meg når jeg ikke klarte det og sånt hjelper jo ikke på... Jeg skylder ikke på andre- har kun meg selv å skylde på. Men sånt bidrar ikke positivt

Lavkarbo.no vil være coachene dine Start din egen journal hvor du noterer ned litt av hvert. Her vil du også se at ingen blir skuffet om du skjærer litt utenfor stien av og til, men heller komme med oppmuntring, trøst, forslag til hvordan unngå å gjøre så mange feil osv.

Så start din egen journal, begynn å legg ut mat, tanker, spørsmål osv, og post så en egen tråd der du inviterer alle til å besøke journalen din

Ellers har smgj som vanlig gitt utmerkede råd

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat