Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-12, 00:49   #15374
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg har begynt å bruke Chrome etter å ha blitt grundig lei av alt tull med Firefox. Synes Chrome er overraskende bra, men det er et par ting som irriterer meg. Mer enn alt holder jeg på å klikke av at all html-koding synes i boksen når jeg skriver f.eks. her på forumet. Det er utrolig irriterende! Er det noen innstilling jeg ikke klarer å finne som gjør at man kan få det sånn det var i Firefox? At kodingen ikke synes, men at f.eks. dersom jeg skriver i kursiv, blir teksten til kursiv mens jeg skriver, uten at jeg ser klammene og i-ene og skråstrekene og altdetder? (Samtidig er det mektig irriterende at jeg ikke kan bruke ctrl-kommandoer. Apropos kursiv, så skjer det nå null og niks når jeg trykker ctrl + i, ikke at det er noen kjempeissue å trykke på kursivknappen, men jeg er et uhelbredelig vanedyr. )

Jeg har ikke funnet noe sånt, men tenker ikke over det lenger. Alt blir en vane

(Bortsett fra enkelte bilder som ikke kommer frem i Chrome. Det er fortsatt irriterende ...)

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt