Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-06, 18:55   #19
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Send inn spørsmål til eksperten..

Opprinnelig lagt inn av Sunbeam

ja hun svarte jo ikke på noen ting.. men det tar sikkert lang tid å formulere disse antagelses-svarene hennes..

Ja hehe

Sitat:

Personlig synes jeg det beste var [Atkins dietten inneholder en del matvarer som igjen inneholder en skadelig aminosyre] - høres jo som vi driver og spiser masse rare matvarer som ikke finnes i et norsk kosthold OPPRINNELIG...
Tipper hun har en del av disse skadelige aminosyrene i sitt eget kjøleskap..

Ja Nettopp, det er jo akkurat som det er så utrolig spesiell mat vi spiser som vi må få tak i en spesiell hylle som finnes kun i store butikker. Men til syvende og sist er det jo det usunne vi kutter ut og beholder det sunne fettet og kjøttet og grønnsakene for å bli sunnere og slankere. Og hun anbefalte vel å ikke spise for mye poteter på vektklubb også? Men synet på hva som er sunt kosthold kommer vel alltid til å være delt. Særlig når det står om så mye penger.