Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-06, 11:09   #18
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Send inn spørsmål til eksperten..

Opprinnelig lagt inn av Nille

Jaja, det var en del ting der en kunne tatt fatt i, - men det jeg reagerte på at en person som burde vite bedre sier:

Hun slenger utpå spekulasjoner, uten grunnlag. I tillegg til at hun sier at matvarene inneholder skadelige syrer - UTEN Å SI HVA SLAGS MATVARER DET ER SNAKK OM ! Homocystiner oppstår ved B6- B12- og Folinsyremangel. I tillegg får man høye verdier om manhar nyresvikt. Jeg finner ikke noe sted at matvarer er årsaken til dette. Og iallefall ikke Atkins kosthold slik det SKAL være etter boka.

Er det noen andre som har tilgang til vektklubb som kunne tenke seg å spørre ?? Er det kyllingen, fisken, kjøttet eller noen av grønnsakene ?? Eller er det eggene ? Jeg har gått på Atkins kost i mange år og det eneste cystinet jeg har mye av er hypocystin. Det er BRA å ha høye verdier av dette. I følge en herværende lege er det ikke skadelig men derimot forebyggende.

..... hm ... nei... tror ikke jeg skal hisse meg mer opp. Hun er ikke verdt det. Hadde tidligere littegranne respekt for dama. Men den forsvant nå gitt !

Medlemsskapet mitt har gått ut, gikk ut i november... Kan du ikke sende henne en mail? Du trenger ikke bruke så mye energi på det, bare skriv noe lignende det du har skrevet her i tråden? Jeg kan godt gjøre det jeg altså, men du formulerer deg så mye bedre. Hadde vært greit å høre hva hun hadde å si til dette.