|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Huldr, her.
Nei da , på Fürst (Storgata) sier de mellom 8-10. Jeg var der enda senere, etter en endokrinologtime, endokrinologen mente det gikk helt greit ... 
Føler med deg, Annex, det er lite som er så slitsomt som et høyt stressnivå i kroppen . Jeg ser i kostholdsboksen din at du trapper ned til ketose - men vær obs på at ketose kan forverre stress for en del, inkludert meg.
Meditasjon er veldig bra, evt bare noen øyeblikk om gangen der du lukker øynene og stopper helt opp. Det er det motsatte av det man føler for å gjøre når man er på høygir, men det er det som trengs. Du får ikke gjort noe mer når du stresser, tvert imot.
En fin en her, One Minute Meditation (youtube). Lykke til 
Takk for svar.
Jeg er blitt avhengig av lydbøker (ikke de krevende, men røverromaner og krim), for å jage tankene jeg kverner på ut av hodet. Skal teste meditasjons-linken din. Jeg har det best når jeg er i fred, elsker helgene som er roligere, vil helst være litt skjermet fra omverdenen, men det blir sjelden sånn. Derfor ser jeg frem til ferietiden nå, for når folk er borte, blir det mere fred og ro, og det føler jeg at jeg trenger.
Sist redigert av annex : 18-06-12 kl 14:29.
|