Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-12, 17:39   #13
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk, fastlege og gangen videre

Opprinnelig lagt inn av ElisaT, her.

Så bra du det var nok, vet alt om styrtblødninger Min livmor var fem ganger for stor pga muskelknuter. Kanskje ikke så rart jeg blødde... Operasjonen var selvfølgelig et stort inngrep, men jeg vet at hvis det er mulig fjerner de livmoren vaginalt. Og det er mye mer skånsomt.

Ja, jeg var heldig og hadde bare noen små knuter de fikk med seg på skånsoms mulig måte. De var klare på at om det første inngrepet ikke var nok, ville de fjerne hele senere. Kan se ut som jeg slipper det siden både blødningene og de ville smertene så og si er borte!

Tror ikke mange vet om muligheten med å fjerne kun slimhinnene og tror de må fjerne hele for å få hjelp! Men heldigvis finnes det mer skånsomme metoder for de som kan ha hjelp av det! Ikke at jeg har noe bruk for livmoren min mer, men den holder jo ting og tang på plass blant annet der den sittter!

Noen ting må endres innenifra! 3-4 dager hver måned så jeg høygravid ut fordi den lettere betente livmoren min blåste opp hele magen. Utrolig godt å slippe det!

Sist redigert av Kitt : 15-06-12 kl 17:44.
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat