Sv: OPTIMAL ERNÆRING basert på Jan Kwasniewskis kostholdsfilosofi
Hei jeg er helt fersk på dette forumet, introduserte meg selv i en annen tråd her i mellomjula.
Jeg har tidligere ikke drevet med lavkarbo kosthold ved vektreduksjon, men gjennomført mere tradisjonelle kurer med redusert inntak (sult) og mellomåltid jfr vektklubb.no Tidligere har jeg med hell gått ned i vekt på denne måten i kombinasjon med en god del fysisk trening i tillegg. I høst måtte jeg innse at slitet med å komme ned i vekt var større enn noen gang. Tilfeldigvis og heldigvis så jeg DVP og Skaldeman på redaksjon 1 og dermed ble min interesse vekket. Dette har altså resultert at jeg har havnet her på forumet. Har bestilt den norske utgaven av boka til skaldemann samt boka "Bedre uten brød" Det teoretiske grunnlaget mitt er derfor tynt da jeg ikke har fått lest disse bøkene enda. Det jeg har lært om OE er gjennom å lese denne utmerkede tråden. Har altså fått troen på OE/Skaldeman og har derfor startet opp med dette kostholdet i dag.
Men så blir jeg litt usikker på om at jeg kanskje bør starte opp litt forsiktig i og med at jeg ikke har gått på lavkarbo tidligere i motsetning til de andre som har vært inne på denne tråden? Eller er det bare å kjøre igang?
GINOK
|