Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-12, 17:56   #12
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Sekundær hyperparatyreoidisme

Opprinnelig lagt inn av Nix, her.

Svarene kom ikke til han før i dag Så jeg hører kanskje fra han i morgen da. Kreatinin har steget fra 380 (mars) til 491. I januar var den på 540, så den er veldig opp og ned. Men jeg regner jo med at lavkarbo kanskje ikke er helt safe for meg, pga nyrene, men det er faktisk det eneste som har funket til nå. Og ned i vekt må jeg jo uansett

2 uker for å få svar på prøver som knapt tar et par døgn å analysere? Selv bikkjas blodprøver (rar hund, mange uvanlige prøver) tar mindre enn en uke å få svar på! Sist gang under et døgn!
Ikke rart om du får rare verdier om prøvene blir liggende lenge før de blir analysert! Håper ikke du feiler noe akutt noen gang!

Har slitt med vinglende kreatinin selv, uten at noen har funnet ut hvorfor! "Du er vel bare sånn....."