Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-12, 17:36   #9
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Sekundær hyperparatyreoidisme

Opprinnelig lagt inn av Nix, her.

Fikk prøveresultatetne på mail i dag. Det er ca to uker siden jeg tok prøvene og normalt sender legen ut et brev, med anbefalt behandling etter at han har fått prøveresultatene fra sykehuset. Nå var jeg så spent på kreatinin, etter at jeg begynte igjen på lavkarbo, at jeg ringte legekontoret og fikk resultatene, uten noe nærmere forklaring. Regner med at den kommer i posten om noen dgr.

Man venter ikke i 2 uker etter å ha fått svar på en prøve som tilsier at en pasient muligens har en uoppdaget diabetes1!!!
Da ringer man pasienten og så ringer men nærmeste sykehus og ordner med en akuttinnleggelse for å få funnet ut at dette! Evnt kaller pasienten inn til nye blodprøver ASAP neste morgen, fastende!
Tror ikke denne legen mener du feiler noe alvorlig i hvert fall

Hvordan var kreatininen?

Og der kom det flere resultater, ja! Med de svarene kan du i hvert fall ta det helt med ro! Ingen diabetes å spore i noen av de prøvene! Ikke mer en et knøttlite snev av insulinresistens!