Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-12, 18:54   #582
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

God kveld damer! Det er småstille her; har alle det travelt med sommerforberedelser? Jeg har tatt en timeoutdag, etter flere uker med et kjør som ikke ligner "grisen". Hadde planer om både trening og tur, men kjente på kroppen at det var ikke den riktige dagen. Så nå nyter jeg kvelden, leser aviser, rydder litt hus (mor mye på jobb = ingen rydding ), hører på radio osv. Det er bra ferien nærmer seg, og så må jeg gjøre noe med jobbsituasjonen min slik at det ikke fortsetter slik til høsten. Spekulerer på å gå ned i 80% stilling en periode, dels for å få tid til å gjøre det jeg har veldig lyst til å gjøre: følge opp meg selv slik at jeg når målene mine og får en bedre helse. Med det rotteracet jeg er i nå er dette noe av det første som bortprioriteres. Ikke bra....

Har deres smakt Toros lavkarbo ferdigrett? Jeg hadde denne til middag i går.... veldig salt og ellers lite smak. Kanskje fordi jeg omtrent aldri bruker salt i maten selv? Ellers tenker jeg at dette ikke var noe som fristet til gjentagelse; heller lage en ostesaus og ha i grønnsaker og kyllingbiter selv.

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat