Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-12, 17:55   #26
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Handler du i butikk?

Jeg jobber også i skranke, dog ikke i butikk, og kan skrive under på at det er mangt og meget som rører seg på "kundesiden"! De fleste er høflige og greie, det må jeg skynde meg å si, men det er noen jeg gjerne skulle skrubbet golvet med...

Jeg prøver å være blid og hyggelig når jeg er kunde på butikken også. Husker en gang jeg skulle ha pitabrød og absolutt alle pakkene var utgått på dato - jeg klarte ikke å dy meg da jeg kom til kassen, men spurte meget pent: "Har dere ingen pakker som ikke har gått ut på dato?" Jeg fikk en frossenpakke gratis da, den hadde gått ut en dag eller to tidligere så det spilte jo ingen rolle.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat