Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-12, 17:33   #20
Ignite
Seniormedlem

Ignite sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 58
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Handler du i butikk?

Silje

Her er min opplevelse fra Biltema i Moss nylig.

Jeg sjekker PC´en i lokalet for varen jeg skal ha. Da får jeg et hyllenummer. Jeg går til hylla, varen finnes ikke der.

Jeg går for å spørre i kassen, men der står de som er på jobb og deklamerer høylytt at "kundene ikke gidder å finne noe som helst".

Jeg spør om varen, og får oppgitt en helt annen plassering og reol. Jeg går dit.

Det er ingen vare der, så jeg går tilbake for å snakke med nissene som ikke vil ha noe med kunden å gjøre.

Da får jeg til svar at jeg er informert om hvor varen er.

HEHEHE, DA er det faen meg nok. Gjett om det skjedde noe? Klage er forøvrig innsendt med navn på ansatte til hovedkontoret.

Er det så jævlig tungt å jobbe i butikk? Jeg trodde omsetning hadde noe med kundebehandling å gjøre? De som ikke forstår dette konseptet kan fucke off etter min mening. Jeg er sikker på at ledelsen heller vil bli kvitt slike ansatte som ikke ønsker å få varer ut av døren.

Sist redigert av Ignite : 13-06-12 kl 17:46.
Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat