Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-12, 17:29   #15
milena
Seniormedlem

milena sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Dette her med å drikke masse vann...

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Jeg har helt klart større vekttap jo mer vann jeg får i meg... men jeg drikker også opptil 5-6 liter på det "beste".... drikker jeg bare to liter om dagen, + litt annet, står jeg stort sett stille... merkelige greier, men er også kronisk ekstremt tørst hele tiden så er avhengig av å ha vann tilgjengelig 24/7

Annen væske fortrenger vann ho smeg og med det vektstagnasjon. Du kan jo prøve deg fram og se hvordan kroppen din reagerer, det bør holde med en tre-fire dager med litt mer vann og ingenting annet for å se effekten

Høres ut som meg det. Har aldri drukket brus fordi jeg ikke liker kullsyren, og har alltid drukket masse vann. Venninen min klager ennå på at vi måtte dra med oss en pakke med seks 1,5l flasker med vann fra butikken i Hellas annenhver dag (hvis ikke oftere)...