Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-12, 15:37   #12
silje21
Seniormedlem

silje21 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 36
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Handler du i butikk?

Ja her var det kommet endel siden jeg gikk på jobb idag morges Takker for svar allesammen.

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Et utdrag kunne for eksempel vært: "Du har varer bak disken kunden må etterspørre muntlig. Om du som sitter i kassa er engasjert i samtale med en annen person, setter du kunden i en stress-situasjon ved å tvinge vedkommende til å avbryte en samtale for å etterspørre en vare."

Helt enig! Jeg er ikke på jobb for å sosialisere meg på den måten, selv om jeg til tider holder en samtale gående med en kunde, så avslutter jeg den såfort det kommer en kunde til.

Opprinnelig lagt inn av masun, her.

Jobber du på Kiwi på Stjørdal?

Hehe nei, det gjør jeg nok ikke

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Som kunde har jeg vært borti mange uhøffelig kunder.

Men ang. barn, husk at noen gangen henger det en sliten mor etter og prøver å roe unger OG handle. Noen ganger kan det være en usynlig diagnose som gjør at et barn oppfører seg på det du oppfatter som utenfor folkeskikk.

Hilsen den flaue mammaen som mange ganger har måttet dra et barn med sterke autistiske trekk ut av butikken etter å ha prøvd å komme gjennom en handleliste.

Men der er også forskjellen i det jeg mener. Jeg tenkte mere på foreldre som suser rundt med de små, uten noen slags "slagplan", og som lar ungene gjøre akkurat som de vil, uten tilsyn eller tilsnakk.. Eller tilsnakk med den aller søteste stemmen de har. nei sånn må du ikke gjøre vennen min

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Jeg har full forståelse for at mor kan være sliten, eller har barn med diagnose. De foreldrene jeg sikter til er de som er i andre enden av butikken mens barna leker sisten uten å bli snakket til...

Enig!

SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent Svar med sitat