Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-12, 11:18   #9
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Handler du i butikk?

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Og - vi tenker sikkert på samme kiwi - jeg bor omtrent oppå den, men kan rett og slett ikke handle der. Altfor stressende når det ikke bare er trangt og fælt, men det i tillegg er omtrent umulig å kommunisere med de ansatte. (Prøvde å kommunisere et ønske om å kjøpe en pakke sigaretter der en gang. Én gang. Aldri igjen...! )

Høres sånn ut. Jeg prøvde meg på Kiwi-garantien om at dersom varen var gått ut på dato, får man dobbel pris igjen. Det satte himmel og jord i bevegelse, mildt sagt, så jeg vet ikke om det er en innsparingsstrategi, å skremme kundene fra å benytte seg av garantien. Men, aldri igjen ... Akkurat den butikken går jeg bare på til nøds.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat