Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-12, 11:09   #7
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Handler du i butikk?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, det går absolutt begge veier! Det er ikke uten grunn at jeg går de 500 meterne ekstra til den andre Kiwien om service er det som betyr noe den dagen. (Med det sagt så pleier jeg i tilfeller å "tvinge" godt humør på sure folk bak kassa med å være ekstra superhyggelig (altså, ikke overdrevet), takke skikkelig og ønske en god dag. Om noe, så kanskje det kan løfte vedkommendes humør en smule?)

Hehe, jeg gjør det samme - sier vel ordet "takk" omtrent fem ganger iløpet av hele prosessen fra betaling til kvittering-utlevering. Og - vi tenker sikkert på samme kiwi - jeg bor omtrent oppå den, men kan rett og slett ikke handle der. Altfor stressende når det ikke bare er trangt og fælt, men det i tillegg er omtrent umulig å kommunisere med de ansatte. (Prøvde å kommunisere et ønske om å kjøpe en pakke sigaretter der en gang. Én gang. Aldri igjen...! )

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat