Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-12, 00:41   #10
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Å kokkelere på kjøkkenet!

Min karriere på kjøkkenet startet da jeg 7 år gammel skulle være snill og lage middag til far, siden mor var på sykehuset.
Jeg glemte og ha vann i gryten med potetene, og kjørte full varme hele tiden. Brannalarmen gikk, far kom løpende, gryta kunne ikke reddes; det var svidd et to-tre cm tykt lag i bunnen.
Den får jeg enda høre sånn jevnlig
Men det skremte meg ikke heldigvis, og siden mannen min er en smart kar har han aldri noensinne klaget på maten uansett om det ble mislykket. Rosen hans har alltid gitt meg lyst til og teste forskjellige nye ting.
Til og med når jeg laget det som blir omtalt som "mislykket flatbrød" spiste han og takket for god mat
Mitt "mislykkede flatbrød" var mitt forsøk på og lage den perfekte sukkerbrødbunnen lavkarbo. Jeg testet husk og JBKM og synest røren smakte greitt, så grei ut, og satte den til steking.
Ferdigstekt hadde jeg et megaelastisk flatbrød som smakte langt fra slik jeg hadde tenkt.