|
Sv: Veietråd for 30+gruppen
Opprinnelig lagt inn av mrs kishty, her.
Fortell oss hva du gjør milena, fantastisk bra nedgang 
Hihihi, jeg er veldig streng med maten. Ligger mellom 10 og 20 gr karbo til dagen. Har ikke sjeia ut en gang siden jeg begynte. Jeg er på metformin som hjelpemiddel ved slanking (utrolig forståelsesfull lege). Og jeg trener masse (forrige uke ble det 8 timer som for meg er helt utrolig). Og så går jeg hvor enn jeg skal.
Men, det som er tingen er at jeg har liten apettit så jeg klarer å ligge ganske lavt på kalorier selv om jeg ikke teller for å begrense meg men for å senere kunne gå tilbake og se hva jeg har fått i meg. Jeg bekymrer meg ikke for det så lenge jeg har masse energi, håret og neglene er sunnere enn ever og jeg ikke går sulten . Og så spiser jeg naturlig periodisk faste. Jeg har alltid vært sånn at jeg ikke trenger å spise før kl 13. Så hovedtreningene skjer på tom mage.
Og så føler jeg at kroppen min er utrolig glad for å kvitte seg med denne børen den har gått rundt med (både psykisk og fysisk). Jeg drev tidligere aktivt med dans og kroppen min er vant til å være grasiøs, lett og jeg er vant til å kjenne følelser helt ut til fingertuppene. Dette har jo vært umulig med alle de lagene med fett på kroppen .
Så det er ca det.
|