Tråd: Juni 2012
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-12, 21:37   #66
ElisaT
Medlem

ElisaT sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Telemark
Alder: 54
ElisaT er en juvelElisaT er en juvelElisaT er en juvel

Sv: Juni 2012

Opprinnelig lagt inn av Lich, her.

Kanskje det kunne fungert bedre hvis det var en middag,velge bort poteter og spise resten er jo greit,men snitter ? Også har vertinnen laget en ny spennende dessert og "du må smake litt" .Denne helgen har det vært selskapelighet fredag,lørdag og søndag.Dette går dårlig ,må bli ene boer ....

Eksamen da ElisaT hvordan går det med den?

Eksamen gikk sånn passe bra, hadde fått beskjed om at vi skulle få et tema, og så fikk vi et helt annet?! Skjønner ingenting

Jeg var på ostekveld for litt siden, og tok med eget lavkarbobrød da jeg vet at det kom til å bare være høykarbokjeks osv der. Ikke noe problem, bortsett fra alt alle ville smake på brødet mitt

Tror mange av oss må bli flinkere til å tenke på kroppene våre, hva de har godt av og ikke. Jeg har brukt lang tid på det selv, men tenker som så at det straffer seg så innmari for meg at gidder ikke mer. De verste å forholde seg til er faktisk familien for min del, særlig den eldre garden: "Hva?! Skal du ikke ha kake? Men bare ett lite, da! Det kan da ikke være så farlig?! Hva slags motekur er det du går på nå da? For noe tull, ikke noe poteter?! Ikke brød? Har du blitt gal?!!!!!"