Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-12, 18:38   #5
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Postmenopausale blødninger... noen som vet noe som helst om det?

Opprinnelig lagt inn av FrkMarge, her.

Allmenntilstand er generellt svært dårlig - alltid! Helt uavhengig av dette.
Hun er kronisk syk og sliter med kvalme, svimmelhet, sterkt angrepet av psoriasis, lavt stoffskifte, høyt blodtrykk, hjerteproblemer (hadde 2 infarkter i fjor)..... og sikker mer som jeg ikke husker

Jeg vet ikke hvor mye, men jeg vet det har pågått en stund, noen uker eller måneder iallefall.

Hun er 61 år gammelog har nok vært igjennom overgangsalderen for mer enn 10 år siden tipper jeg på.

Kjappe endringer i stoffskiftehormonene (ikke nødvendigvis fra medisinering) kan være nok til å utløse spotting/blødninger. Slike endringer kan komme utenfra (jod-tilskudd, kostendringer) eller innenfra. Men slike er vanligvis ikke så langvarige da. Mer som en mellomblødning eller en forsterket mens.