Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-12, 15:53   #12
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hvor fort går man ned i vekt?

Opprinnelig lagt inn av masun, her.

Har gått ned en kilo uka etter at jeg sluttet. Men noe sier meg at jeg skal kutte ut melkeprodukter.. Kanskje ikke nødvendig å spise 100 g stekt kvitost til kveldsmat har nå kjøpt min siste ost og min siste boks fløte på en stund..

Jeg ville ikke ha kuttet ut meieriprodukter med mindre det faktisk hindret vektnedgang, eller forårsaket andre konkrete problemer - det er en stor gruppe matvarer med godt fett, som gir mange matlagings-muligheter. Ikke noe jeg ville kutta ut om jeg ikke måtte. Og når du går ned et kilo i uka - som er masse! - så virker det jo ikke som om det trengs. Bare i tilfelle du hadde noen vrangforestilling om at det burde gå fortere, altså...

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat