Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-12, 12:10   #45
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Tilvenning og kastrering av katt

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Her er du ved sakens kjerne. Jeg velger å la være. Det burde flere ha gjort. I alle fall de som ikke er klare for å ta ansvaret for husdyret sitt.

Kan ikke katter også løpe fritt på inngjerdet område - slik at de også får sin frihet?

-

Men du mener egentlig at våre katter LED fordi de ble kastrert? De hadde ikke vondt da eller senere. De har ikke vondt av det nå. Og katter i løpegård, stakkatrs dyr, vi bor på landet, her har kattene det supert. Aldri i verden om kattene som jo er helt anderledes enn hunder, skal få være innsperret. For en katt er det naturlig å jakte mus. For en rasehund er ikke dette like naturlig i 2012.

Jeg elsker dyr ja, men jeg er ikke den som holder bikkja i live når den er så gammel at den lider( fytti så mange hundeelskere som gjør det) eller sperrer hesten inne i en boks 22 timer i døgnet for så å slippe den ut i en luftegård på 4x20meter. Den dagen en katt virkelig har vondt av å bli kastrert( og jeg kan love deg at en ukastrert hannkatt vil man ikke ha i hus, den markerer gjerne der den vil mm), da skal jeg ikke ha katt mere.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat