Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-12, 22:39   #16
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Syns lavkarbo er kostbart, noen tips?

Opprinnelig lagt inn av Monica25, her.

hva er f.eks en dag for deg da ??

Mine menyer er nok ikke optimale, men jeg prøver å variere litt for å få i meg det jeg skal. Spiser også litt frukt på ukedagene, men ikke i helgene. En vanlig ukedag kan for eksempel være:

Frokost: 1 banan eller ett eple

Lunch: Isbergsalat, rød paprika, agurk, ett kokt egg og en stekt svinekotelett (kald)

Middag: Stekte svinestrimler med stekte grønnsaker, f.eks stangselleri, rød paprika, squash og sellerirot. Gjerne med litt rødbeter til, samt bearnaisesaus laget med smør og fløte.

Kvelds: Et par stekte egg med en stekt pølse (med lite karbo) til, samt gjerne litt stekte grønnsaker

Jeg steker alt i Cocosa, det er vel den dyreste delen av lavkarbokostholdet mitt. Kunne nok fint brukt olje eller smør, men jeg liker den nøytrale smaken av Cocosaen.

Jeg spiser også mye laks i perioder, ikke dumt det heller. Jeg har oppdaget at Rema har mye rimelige kjøtt og fiskevarer, og ofte selger de også varer med kort holdbarhet til halv pris. Helt OK det, rett i frysen så har du mat leenge...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat