Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-12, 16:16   #15214
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Noen som vet om en god hårspray som ikke lager hvite "støvkorn" i håret? Jeg har mørkt hår...

Matrix Vavoom er sånn ca. verdens beste hårspray. Har ei mørkhåra venninne som sverger til denne. Har aldri sett så mye som et hvitt "støvkorn" i håret på henne. (Den må kjøpes hos frisør, btw.)

Opprinnelig lagt inn av ElisaT, her.

Bare et lite tips, hvis du bor i nærheten av Sverige (eller kjenner noen som gjør det) kan du sende til poste restante på posten i Sverige, og da slipper du mva osv.!

Obs, gitt at varen er fra EU! Har nettopp erfart at varer fra USA sendt til Sverige IKKE blir momsfrie ...

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Hvis stoffet er farget hvitt og ikke bleket hvitt, så blir den gul av å prøve å bleke med klor. Selverfart. Men jeg tenker at te bør også fungere.

Funka greit med te, men ble ikke så farga som jeg ønska, forsåvidt, men mulig jeg tok kjortelen ut for tidlig. Kaffe neste gang! Og så aner jeg ikke om stoffet er bleka eller farga. Bomullslerret av aller billigste sort fra Rainbow fashion på Grønland.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥