Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-12, 14:32   #581
VSB
Seniormedlem

VSB sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel
Red face

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.

Jeg er overbevist om at du fikser vedlikeholdet VSB! Du er klar over jojo-ingen, du vet hva du kan spise og ikke spise - og i hvilke mengder. Kanskje tar du i litt for mye ift trening? Dvs kroppen trenger særledes lang tid på å venne seg til det?

Jeg har vært ute på turen min i dag, og jogga faktisk over 2 av de 7,5 km! Når jeg kjenner på knærne nå er det svært sannsynlig at jeg kommer til å angre noe voldsomt i kveld/morgen Veldig godt å kjenne at jeg faktisk greier det da! Jeg er egentlig såpass tung at jeg tror det kan være lurt å ikke jogge for mye...
Dumme meg kjøpte en pose baconkrisp til helga; den ligger og roper og jeg greier ikke å stå i mot. Nå tar jeg restene av den og så er vi ferdige med det! Ha en fin søndag!

Gjør nok litt mye iblant ja... Vil, vil, vil... Og når jeg da plutselig har overskudd og krefter... Kg er ikke hindringen lenger da, men må få utløp et sted. Vurderer om det ikke er tid for å trappe oPp jobb etter sommeren... Litt skummelt, men jeg trives. Så får vi se. Har alltid stått på 100% og det er den fella jeg må lære å unngå...

Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat