Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-12, 09:53   #15203
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Det er derfor jeg liker litt store vesker som kan henge på kryss over skrotten; får begge henda fri.

Ja, jeg er veldig glad i slike vesker også. På ferie bare jeg ha sånne. Spørs om ikke den jeg kjøpte i Cornwall i fjor sommer, blir med tilbake til hjemlige trakter i år. Der nede er det flere supre veskebutikker, og mer enn et år har jeg kjøpt flere (sammen med mye annet da), og måttet fylle de opp med ditt og datt (gjerne nyinnkjøpt garn) og sende hjem. Det er dritten med å fly med Ryanair, bare 15 kg i kofferten
I år har jeg vært smart da, og booket 20 kg på min koffert, selv om det kostet litt ekstra