|
Sv: Refleksjon rundt mat ...
Opprinnelig lagt inn av Fancy, her.
Jeg fikk plutselig en intenst trang til å fråtse i alt jeg ikke skal fråtse i. Det hørtes helt himmelsk ut! Loff med banan og syltetøy, sjokomelk, å toppris sjokoladeplate. Herre min juledag.. stopp meg..
Måtte smile da jeg leste dette... Det er akkurat loff med banan jeg ELSKER, og det var akkurat toppris jeg kjøpte da jeg skeiet ut nå nettopp hehe...
Opprinnelig lagt inn av Hapzen, her.
Jeg og skeier ut en dag i uken, men jeg lever ikke så strengt som deg. Jeg synes utskeielsen hjelper meg å holde dietten lengre. Og jeg har skeiet ut 1 gang i uken hele tiden jeg har gått på diett og går allikevel ned i vekt, så jeg ser ikke på det som krise.
MEN jeg skeier kanskje ikke like mye ut som deg, jeg spiser litt usunn middag og kanskje smågodt på kvelden, men det er alt. I det siste har jeg vært superhekta på JAPP sjokolade, så jeg får lov å meg selv å kjøpe 1 hver helg :P
Hva tynne folk gjør aner jeg ikke, for jeg er ikke tynn og har aldri vært det, hehe :P
Høres deilig ut å ha et slikt avslappet forhold til å skeie ut, og det må være deilig å ikke føle den trangen til å overspise når man skeier ut, men bare kose seg litt ekstra en gang i uken. Jeg vil også komme dit en gang...
Jeg aner jo ikke hvordan du ser ut, men i følge din bmi så tipper jeg at du er blant de jeg kaller tynne... Du er jo midt i normalen når det gjelder bmi, så da er det kanskje sånn som deg "tynne" gjør... Skeier ut en dag i uken og da bare med litt god middag og litt smågodt 
|