|
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?
Heisann! Jeg har vært inne og lest, men ikke skrevet noe. Travle dager, som nå nærmer seg slutten. Du verden så deilig det skal bli med ferie i år (også ). I dag har jeg investert i uteblomster, og det ble jo riktig så sommerlig av det. Koster flesk da...men satser på flerårige planter slik at om ikke alle overlever vinteren, så gjør noen det
Opprinnelig lagt inn av Fedona, her.
Skal bli spennende å se om disse endringene hjelper på, Tarato! Det virker jo lovende........Må jo ha en øl ved bassengkanten på ettermiddagene der nede gleder meg!
Jeg hadde en uke uten melkeprodukter, blomkål tomat mm - og gikk ned. Så nå tester jeg "vanlig" kosthold igjen, med rømme, litt fløte, blomkål, tomat mm - resultatet er at jeg er hoven, utspent over magen, og vekta hoppet opp. Skal prøve det resten av helga, så går jeg over i den andre varianten igjen. Eksperimenteresmilefjes. Jeg er enig med deg i at øl hører med til bassenkanten i varmere strøk. Vi skal til tyrkia i sommer; der har vi ikke vært før. Vet dere om de har godt øl, og om det er noe som kan passe meg?
Opprinnelig lagt inn av VSB, her.
Ned ganske mye denne uken, 1kg fra minstenotering. Omtrent bare vedlikehold her nå...
Gratulerer VSB! Nyt resultatet etter at du har gjort en super innsats!! Håper jeg kommer dit etterhvert også - og ikke om så altfor lang tid.
I kveld er det grillings på verandaen; håper temperaturen holder seg utover kvelden slik at vi kan sitte ute.

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort! Og litt mer aktiv!
|