Tråd: Juni 2012
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-12, 09:21   #44
ElisaT
Medlem

ElisaT sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Telemark
Alder: 54
ElisaT er en juvelElisaT er en juvelElisaT er en juvel

Sv: Juni 2012

Liten oppdatering på meg

Jeg har, som nevnt før, droppet å veie meg, planen er å måle meg jevnlig. Det eneste jeg har fått målt hittil er midjen, og den er 84 cm. Mer kommer!

Jeg har forferdelig late dager, sitter og leser til eksamen og løfter knapt rumpa av stolen, men etter helgen kan jeg legge bøkene til side! For et par måneder i hvert fall, før jeg starter på ny giv i august.

Jeg er mye hjemme alene for tiden, mannen reiser i forbindelse med jobb og barna har fri og er sjelden hjemme. Men jeg er veldig stolt av meg selv, jeg lager ordentlig middag hver dag! Høres ut som en fjortis, men jeg har ofte tydd til lettvinne løsninger/"brødmat" når jeg er alene, synes det er kjedelig å lage mat til en.

Jeg har funnet ut at to måltider om dagen fungerer best for meg. Jeg spiser en god frokost ved 9-10 tiden og så spiser jeg en god middag ved 17-tiden. Er jeg sulten før spiser jeg før, selvfølgelig. Dette ser ut til å fungere bra på meg, og selv dager hvor jeg er veldig aktiv blir jeg ikke sulten før tidligst tretiden. Men jeg har mistanke om at jeg har en forbrenning som er litt lav...

Da skal jeg dykke ned i bøkene igjen, ha en fin dag

ElisaT er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat