Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-12, 01:53   #15152
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Jeg må desverre bytte ut min kjære sonyericson w995 som har tatt kvelden. Og tenkte på en sånn flat sak, med stor skjerm.

Jeg har aldri hatt sånn telefon, så jeg aner ikke hvordan de virker, eller hvem som er bedre enn andre.

Så det er vel lurt å leke litt detektiv og prøve å finne ut noe, og ikke bare kjøpe første og beste

De er både dyre og avanserte disse flate moderne.

Jeg trenger en telefon med
* godt og enkelt kamera
* som jeg kan bruke å høre musikk på f.eks med wimp
* bruke på internett
* lett å bruke, skrive på
* tåle noen turer i gulvet, for det hender fingrene mine ikke samarbeider.

Noen som utmerker seg da?

De aller fleste smartmobiler har de fleste funksjonene du etterspør. Det er litt tilvenning å skrive på touchmobil, men jeg synes touchmobil med god og stor skjerm er mye lettere å skrive på enn den siste tastetelefonen jeg hadde (som jeg kasserte etter noen måneder på grunn av dette).

De tre topptelefonene akkurat nå er visstnok Samsung Galaxy S3 med HTC One X og en annen jeg ikke husker hårfint bak. Jeg har HTC One X og er så langt strålende fornøyd. Har bare hatt den noen uker da. Min HTC One X kom med et flott etui med innebygget stativ på:

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC