Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-12, 20:39   #15149
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Omtrent hvilken som helst nyere android-telefon (samsung, lg, htc osv) eller iphone har det du etterspør. Uansett trenger du et deksel for å ta imot litt når den ramler i golvet. Det koster ikke all verden - spesielt ikke fra ebay. 20-40 kr er nok. Min samsung har vært i golvet noen ganger og det har gått helt fint *bank i bordet* så langt. Den fikk noen skrammer etter siste tur siden det var asfalt der.. men bare på kanten, heldigvis. Den har også vært en kjapp tur i badekaret (lydbok + ledning + reise seg ... ), men jeg tok ut batteriet umiddelbart og la den i stekeovnen på laveste varmluft med døra på gløtt noen timer. Siden har den vært like god.