Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-12, 18:42   #15146
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Jeg må desverre bytte ut min kjære sonyericson w995 som har tatt kvelden. Og tenkte på en sånn flat sak, med stor skjerm.

Jeg har aldri hatt sånn telefon, så jeg aner ikke hvordan de virker, eller hvem som er bedre enn andre.

Så det er vel lurt å leke litt detektiv og prøve å finne ut noe, og ikke bare kjøpe første og beste

De er både dyre og avanserte disse flate moderne.

Jeg trenger en telefon med
* godt og enkelt kamera
* som jeg kan bruke å høre musikk på f.eks med wimp
* bruke på internett
* lett å bruke, skrive på
* tåle noen turer i gulvet, for det hender fingrene mine ikke samarbeider.

Noen som utmerker seg da?

Er ekstremt fornøyd med samsung galaxy s2 - selv om den ikke bør gå så mange ganger i gulvet Du kan vel kjøpe til en ordentlig holder som kan dempe litt kanskje? Den er veldig intuitiv å bruke og jeg har hatt MANGE telefoner opp gjennom årene... har kjentfolk som også er fornøyde med htc sine.
De som tåler litt mer hardhendt behandling er vel ikke med store skjermer?

Her er link til dinside.no som har hatt stadige tester på mobiler - kanskje du kan finne inspirasjon der?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/