Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-12, 16:52   #15142
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Rare greier!
I dag fikk jeg brev fra nav! Alltid like spennende! Eller kanskje heller skummelt! Konvolutten var alt for tynn til å innholde noe vedtak ang uføre i hvert fall!
Det var et vedtak ang AAP i perioden jeg vurderes for uføretrygd! Og jeg hadde oppfattet riktig. Det står at jeg er innvilget AAP ut august i første omgang, noe som er ca 4,5 måned fra jeg leverte søknaden. Og det står at om de ikke er ferdige med å behandle søknaden til da, vil AAP forlenges i inntil 4 måneder til!
Men, det står jo også at om kravet blir avslått, stanses AAP, også om man klager!
Har jo en avtale med min saksbehandler som har fulgt meg de siste 6 årene (minus en periode på attføring før hun lært det), men ønsker jo helst å få innvilget uføre nå etter så mye tull i så mange år!

Jøss, timing, liksom ... Det er jamen ikke lett! Nå håper og tror jeg at det er så selvfølgelig både i din og omtalte persons sak at dette går bra, men det betyr da i praksis at OM (bank i bordet) du skulle få avslag, og klager, så vil du da eventuelt måtte leve på sosialstønad inntil klagen er behandlet når aap-en går ut? (Og om så, betale det tilbake dersom klagen innrømmes). Føttigrisen ...

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥