Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-12, 16:19   #15141
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Meir om mat...

I går var ikkje alle elevane gått da eg slutta for dagen, fordi dei held på med eksamensførebuingar. I dag tidleg da eg kom, var det skrekkeleg rotete i den kroken der ei av jentene hadde holdt til (uvisst kor godt budd ho blei av å ligge på sofaen heile dagen, men ho om det). Mest søppel, men også 6 pakkar bacon... (!!)

For meg er det heilt skrekkeleg å skulle måtte kaste mat. Spesielt ettersom vi har det så trangt at det ikkje er sjølvsagt at vi får ete oss mette kvar dag. Ville de tatt sjansen på at det framleis går å bruke etter eit døgn i romtemperatur?

Hun har sikkert glemt det i all eksamens-forvirringen. Ja, jeg hadde nok brukt det, åpne en pakke og lukt på den - lukter det greit så er det brukanes også. Du skal jo ikke spise det rått heller, men steke det godt først og det er jo røkt (bacon er jo røkt), med mindre det bare er sprøytet inn røykaroma da...

Jeg glemte en gang flere pakker middagspølser i gangen hjemme (jada, litt sløv ja...), de ble stående over natten før jeg husket dem, men det gikk helt fint å spise dem.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)