Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-12, 21:58   #15110
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Helt enig i at det er mye å skatte ! Jeg betalte 36% skatt og da forsvinner over en tredjedel av lønnen - eller trygden da, henger igjen dette med å kalle det lønn

Jeg får foresten en del igjen på skatten, og skatten er nå satt til 11 prosent. Jeg håper dette er riktig.

Man er ikke rik på trygd. Og det svarer seg å bo alene - rart man skal straffes for å bo med noen.

Nei, trenger ikke å være rik heller, hadde dog vært digg å hatt det bare litt mer romslig. Men jeg har hatt det verre! (Og ja, jeg er himla glad for at jeg bor for meg selv, og ikke i kollektiv lenger. Vet ikke hvordan det funker med samboere, dog).
Jeg lever greit med at det var sånn jeg trodde med skattetrekket, men måtte bare forsikre meg. Dog så er skattetrekket i praksis nesten nøyaktig den summen jeg skal bruke på flybilletter til Praha. (Også derfor jeg sa ja til denne jobben).

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥