Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-12, 21:24   #15103
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Bare hyggelig om kunnskap jeg plukker opp på de forumene jeg titter innom jevnlig, kan være til hjelp for noen!
Det som er så utrolig sykt, er at for noen sklir sakene gjennom på svært kort tid etter en svært kort "karriere" på AAP(eller det osm var før i tiden), mens andre må søke og klage og søke og klage og klare seg med ikke noe i flere år selv om de har gjort alt nav har bedt dem om og enda masse mer!
Jadajada, jeg vet ikke alle detaljer om alle sakene, men føler at jeg har mitt på det knusktørre når jeg sier at hvor du bor og hvilke(n) saksbehandler(e) har alt for mye å si for utfallet av en uføresøknad!

Ja, ikke sant. Denne personen har ikke akkurat bare godt å si om Nav etter erfaring over noen år heller ... Hundre meter lenger unna, så hadde Sagene vært kontoret å sogne til. Det er eitrande. Sånn sett har jeg faktisk vært heldig tross alt (eller, til slutt)!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥