|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
Men døvt å betale over en tredjedel av en lønn på noen få tusen lell.
Sånn er det jo for alle, også de som betaler vanlig skatt i tillegg. 36% er jo ganske lavt, ofte må man betale 40% av alt ekstra (overtid f.eks). Og leverer du ikke må du ut med 50%....
Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.
Spis ivei! Jeg har spist koteletter som har ligget i fryseren ett år etter datostempling, de luktet fint og så helt fine ut - og de smakte utmerket. 
ett år? Jeg er ikke redd for de som har ligget både tre og fem heller jeg.
Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.
Sukk, prøver å se noe på NRK nett tv klipp, men det stopper jo hELE tiden ! buffering står det, men det skjer jo lite da. Og nå står det helt i stampe. Tror jeg bruker 4 ganger så lang tid å se enn jeg hadde behøvd
Hva slags linje har du? Deler du mer mange andre? Det er også visse tider på døgnet som er mer belastet på nett generellt.
Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.
jeg hadde fryst ned kyllingfilet kjøpt på salg. tok opp noen fileer et par måneder senere og de stinket...
Det er som regel de som er fulle av salt og vann....
Opprinnelig lagt inn av Rin, her.
Sist jeg var der møtte jeg noe så sjeldent som en tilsynelatende kompetent saksbehandler som hjalp meg med skjemautfylling og deretter skrev en svært omfattende arbeidsevnevurdering av meg - jeg er redd han var en hallusinasjon! - men det gjenstår jo å se hvordan det går. (Min søknad ble levert i januar - så det blir kanskje økonomisk drama i august, sukk...)
Sikkert en vikar