Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-12, 11:06   #15069
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lich, her.

Er ikke så flink med oversikt ,synes det funker med nettbank og egen regnings konto.Går fast beløp ditt hver mnd.

Men lurer på en annen ting,jeg har som fersking veldig utbytte av dette forum,men hvordan finansieres det ? Har forstått at det er noen dyktige folk som jobber, men det hele fungerer vel ikke helt uten penger? Burde jeg ha betalt et sted,har jeg forsømt meg ?
Ikke bare lett å finne fram

Du har helt rett i at det koster å drive dette stedet. Derfor er det opprettet noe som heter Støttemedlem. Da kan du betale noen kroner for å holde det litt gående.
Herlig forum og verdt hver krone de får inn og vel så det
Sjekk denne linken
http://forum.lavkarbo.no/showthread....F8ttemedlem%25

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP