Vis enkelt innlegg
Gammel 04-06-12, 23:09   #14
senka
Seniormedlem

senka sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 66
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Når kroppen er i konstant stressmodus

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg har gått til manuellterapaut i halvannet år nå. Vondter over alt. Vært undersøkt i alle bauger og kanter. Frisk som en fisk, men likavel omtrent lammet av vondter. Hver dag...

Jeg har i mange år lurt hodet til å tro at kroppen ikke stresser og nå har jeg altså gått på en smell. Smellen er ikke bekreftet av fastlegen, men lungelegen og manuellputten sier at det er det som er problemet...

Jeg er derfor blitt henvist til en psykomotorisk terapaut. Ventetiden er to år! Manuellputten sier at han skal holde meg noenlunde intakt inntil da.

Jeg trodde også at depredix, johannesurt etc etc skulle hjelpe meg, men nope! Søk proff hjelp!

Psykomotorisk fysioterapi....

Helt enig med Kanutten at du skal søke proff hjelp og ikke vente altfor lenge.For mange år siden prøvde jeg alt mulig på helsekost for å få sove.
Å roe meg samtidig,men det virket ikke for meg.Jeg har hatt også fibromyalgi,og mye uro og spenning i hode..stressende jobb.

Jeg hadde psykomotorisk terapi i 13 år og sluttet for 1,5år siden.Klarte ikke mer økonomisk,og begynte å trene istedenfor.Men savner fortsatt de timene hos terapeut,som var så flink,og vi kunne prate om alt mulig,alt som plaget meg.Mange har opplevd noe i livet som kan påvirke dem veldig senere..Uansett om det var barndom,skole,ekteskapet,skilsmisse,jobb,sykdom..S jel og kropp henger sammen..

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat