Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-12, 22:58   #34
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Trening til løp

Opprinnelig lagt inn av milena, her.

Kanskje jeg til å begynne med kan løpe mellom to lyktestolper og så gå mellom 3 og så videre.

Sånn begynte jeg den gangen jeg begynte å jogge, funka helt fint det. Jogget helt greit 5 km etter en tid, det lengste jeg jogget var 8 km. Dessverre tok løpslysten litt overhånd og jeg jogget en del på asfalt og det endte med såpass hoftesmerter hver gang jeg prøvde å løpe litt at jeg kuttet det helt ut og har aldri klart å begynne igjen.

Har litt lyst til å jogge litt igjen, men må nok holde meg på grus og stier heretter.

Har du lest "Født til å løpe" av Cristopher McDougall? Jeg slukte den fra perm til perm på noen få dager! Anbefales!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat