Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-12, 23:00   #36
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Psykomotorisk behandling - østlandet

litt på kanutten her også

Nei, jeg kom meg aldri i vei. Etter 7 mnd på penicillin og infeksjonsmedisin, ble alle plagene vekke... jeg meg i full jobb igjen i slutten av februar, og sist jeg var hos aromaterapi, sa terapeuten (som jeg kjenner godt) at hun aldri hadde opplevd noen med så lite spenninger... så jeg antar at borreliosen hadde mye av årsaken Var ikke støl NOE sted... og det har jeg vel ikke vært siden jeg var baby

Fått litt tilbakefall av nervesymptomer, men ikke mye, så er i gang med en runde til med penicillin - som har sine bivirkninger (bla blir jeg himla trøtt), men nå vet jeg at jeg kan bli helt frisk så da holder jeg nok ut!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat