Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-12, 21:58   #33
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Psykomotorisk behandling - østlandet

Kom du deg til en psykomotorisk terapaut? Jeg skal også dit... Ventetiden er over to år! Godeste manuellputten min sier har skal prøve hold meg i ånde til jeg får time. Det er, som du har beskrevet tidligere i tråden, kroppslige smerter man overser fordi man ikke vil eller kan/har anledning til å kjenne på dem. Og plutselig så sitter de der bom fast. Jeg har vært utredet i alle ender og jeg bare unders over at ingen har spurt hvordan JEG har det. Når de spør hvordan jeg har det sånn generelt blir det jo bare oppramsing av vondter her og der, men hadde de spurt hvordan JEG har det hadde jeg kanskje kunnet få hjelp tidligere. Min fortid er 10 års samliv med en psykopat som truet både med å drepe seg selv og oss andre. Jeg tillot meg aldri å være redd eller defensiv før jeg flyttet inn hos sambo; DA ble jeg klein, sannsynligvis for at jeg følte meg trygg og lot alle murer falle. Det var da vondtene begynte.