|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.
Siden du jobber foran skjermen er det veldig liten sjanse for at du ikke har det... men få noen til å massere skuldrene dine, de musklene som går fra nakken langs toppen. Smerteintensiteten sier noe om stramheten, jo vondere jo strammere.
Ah, stramme muskler og ikke stiv nakke. Da er jeg med. Det tror jeg nok at jeg har, ja. Hm, får ta meg en tur i massasjestolen i natt kanskje. Nei forresten, den står inne på et soverom og jeg vet at han ene kollegaen min skal sove på det rommet i natt. 
Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.
Jeg sliter med gnikkelår og må ha noe tøy på lårene når jeg går i skjørt og kjoler. Noen som vet hvor jeg kan få tak i tights og/eller undertøy som går til ca midt på låret eller litt lengre og som er stort nok (str 48 per nå)? Har saumfart butikker, og finner bare tights som går under knærne, men jeg vil ha noen som ikke synes under kjoler, men som likevel er lange nok til at jeg ikke får gnagsår mellom lårene. De kjolene jeg går med er typisk litt over kneet.
Jeg bruker en boxer. Noe a la denne:

Men den glir ofte opp, så jeg skulle helst hatt noe litt lengre...
Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.
Jeg hadde i alle fall regnet med at han kunne sjekket om ørene mine var fulle av dritt..
Du kan jo sjekke selv om du har glemt å ta ut bomullsdotter. Det gjorde storebroren min nemlig en gang. Hvis vi hadde vondt i ørene, så stappet moren vår en bomullsdott med varmt smør på i øret. Disse glemte han altså å ta ut... Noen uker senere gikk han til legen fordi han hørte så dårlig, og foreldrene våre var jo bombesikre på at det var den høye musikken hans som hadde tatt knekken på hørselen (han gikk på ungdomsskolen da). Det ble en kort legetime. 
Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.
Finnes det stroppeløse bher som faktisk holder puppene oppe hvis de er litt tunge?
Jepp, som de andre sier, da må det være riktig størrelse. De fleste bruker for stor størrelser rundt. Det er reima rundt som skal holde mesteparten på plass, ikke stroppene.
Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.
Jeg skal prøve og lage denne kaka
http://www.healthyindulgences.net/20...th-secret.html
som jeg fant på det amerikanske diabetesforumet,
men jeg reagerer på mengden stevia som er i den. Jeg er vant meg og bruke en knivsodd eller to. Har amerikanerne en annen type stevia enn oss, eller tror dere jeg skal gå for og bruke så mye som det står i oppskrifta?
Når jeg lager limeonade så søter jeg bare med stevia og bruker ca 1/2 ts til to liter væske, hvis jeg ikke husker feil. Jeg bare slumper.