|
Sv: Sommerferie sommer 2006
Jeg liker borunemouth, liten by med strand mitt i sentrum, 1 1/2 time med tog til London og palmer i gatene. jeg bodde 15 min med buss utenfor byen når jeg var der for mange år siden.. så det ble til at vi var mest i sentrum.
Vi har snakka litt nå og funne ut at vi bestiller ikke noe.. men venter og håper på en resteplass. Vi har jo ikke noen andre enn oss selv og ta med.
Vi setter sikte på Tyrkia, egypt eller Bulgaria fordi det er billig å bo der nede. Jeg har overtalt han til å være med på en "syden" tur. (men jeg liker ikke å ligge på stranden så det blir ikke mer en noen timer med bassenget hver dag. ) Han har aldri vært lenger sør en tyskland, og ellers bare i skandinavia. så det er på tide å komme seg ut i verden.
Sliter litt med pengene fordi jeg bare lever på studielån og småinntekter som 1-200kr når jeg kjører folk hjem fra fest osv. litt barnevakt og sånt.
Håper på å få meg noe mer utover våren. tiden vil vise.
nå har jeg funne frem en sparebørse og heve på ukens inntjente kjøre penger 350kr. så nå skal jeg spare.
Har et lite iritasjonsmoment når det gjelder penger fortiden, fordi Jeg fikk masse penger til jul, eller vi fikk. over 3000kr. men Svigermor har funne ut at vi trenger en kenwood kjøkkenmaskin fordi jeg låner hennes av og til (fordi hun har sagt jeg får lov) så hun har gitt oss 1000kr i innskudd til en sån maskin. noe som er snilt i seg selv. bare det at denne maskinen koster 3000! og hvem må inn med de 2 andre 1000lappene? jo det er meg. jeg hadde ikke planer om å kjøpe en sån maskin nå mens jeg studerer.. men jeg kan heller ikke bruke de 1000kr jeg har fått og gå å låne hennes. eller legge de til side å låne hennes.. da må jeg bake for hånd i årene fremmover.
Så nå håper jeg at det blir noe av denne resteplass turen vi har bestemt oss for. og at vi har litt lommepenger.
(studenter får ikke penger om sommeren så jeg må og spare opp ekstra penger i vår til husleige og strøm osv. )

|