Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-12, 12:38   #84
senka
Seniormedlem

senka sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 66
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Re: Sv: Hjelp, må ta en viktig beslutning

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Nei, å spise knapt over 1000 kalorier holder bare igang den "onde sirkelen" som sannsynligvis er grunnen til at vekta di har stoppet opp i utgangspunktet. En frisk kropp forbrenner rundt 1200 kalorier bare på å holde igang de livsviktige prosessene, så vidt jeg husker, så her er det noe riv ruskende galt med forbrenninga di hvis du ikke går ned i vekt. Det er altså ikke energiinntaket det står på, du må heller finne en måte å "sparke igang" kroppen igjen, og da er det viktig å spise NOK mat, ellers blir det bare verre og verre i lengden.

Jeg har også hatt mistanke hele livet at det er noe veldig galt med forbrenninga miMen hvordan går jeg frem??Kan vel legen min finne ut av det med noen prøver eller ...Også må jeg begynne å spise Nok mat

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat