|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av smgj, her.
Høh - leger i dag har knapt stetoskop eller blodtrykksapparat.. langt mindre lyse-i-øret-dings - sa ugla som synes aaaalt var så mye bedre før.
Eller ikke. Men legerollen har nok endret seg mye og kanskje h*n ikke tenkte på at du bare lurte på om det var voks...
Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.
Så har vi kommet opp i 600 sider :-)
Jeg fikk hørselstest hos leger - det tok kontordamene seg av. Gjort på 10 minutter. Viste desverre normale resultatet - men jeg HØRER DÅRLIG !!! jaja. Rart du må vente 4 mnd
Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.
det er lang ventetid hos hørselleger. personer med krystallsyke blir gjerne prioritert. 3-4 mnd er helt normalt med mindre det er noe som haster. og ja, selve testen blir utført av andre enn selve legen. en av grunnene til lang ventetid er vel at det ikke er så mange som har utdannelsen. det er tross alt bare en skole i hele norge som har den utdannelsen 
Opprinnelig lagt inn av elien, her.
Vis det er en helsestasjon i nærheten der du bor så kan kanskje de ta en hørseltest. Tror det ikke er så avansert som på sykehus, men kan kanskje få en pekepinn på sånn ca det står til. Det er bare å ta en telefon å høre
Elin
Takk for svar 
Jeg får bare vente og se, det er egentlig ikke noe problem. Jeg skal kanskje prøve å bløte opp ørevoksen og kjøpe et sett med sånn vaskeboble på apoteket 
|